Thursday, March 5, 2009

Kursus Kenegaraan Di KBN Lipis



Salam sejahtera...


Bertemu lagi kita diruangan ini. Ni aku nak cerita serba sedikit tentang kursus aku kt KBN Lipis. Walaupun kursus ni bulan lepas, tapi masih cerita baru kan? Dari sek. aku ader 4 orang guru termasuk aku.Sorang lagi bekas guru sek. aku yg dh pindah ke Kedah. Tempat kursus ni ok jugak n cantik. yg tak bestnyer...tempat berbukit n banyak sgt tangga nak turun panjat. Letih tul...Hari pertama sampai terus kena dengar ceramah...nasib baik aku ni OKU pendengaran. Kalo dengar blh pening kepala aku yg tgh letih...Aku dalam kumpulan 3. Orang kata kump. aku serba lengkap. Semuanyer ader...OKU, ibu mengandung, melayu, cina & india....Banyak cerita tentang politik n semangat kenegaraan yg aku dpt kutip dari kursus ni. Time persembahan lagu patriotik...aku kena baca sajak 1 rangkap jer..rasa macam bomoh panggil ujan jer cara aku baca...hahaha! Walau apa pun, kump. aku menang gak...

1 comment: