Tuesday, September 8, 2009

Pemindahan Barang-barang Asrama Putera

Salam semua..
Cuti 3 hari lepas aku dan warden lain
Buat operasi pemindahan barang2, perabot
yang ada di asrama putera.
Ini kerana asrama lelaki perlu di kosongkan
Untuk memudahkan kerja2 pembaikian
bumbung asrama putera dan puteri
untuk fasa 1 ini, blok yang terlibat adalah
blok pentadbiran dan asrama putera
blok pentadbiran sudah di kosongkan
sebelum cuti pertengahan penggal ke 2 sekolah lagi
mula-mula JKR cakap pengosongan asrama
pada bulan Oktober iaitu selepas hari raya
last2 kena kosongkan juga dalam bulan September
oleh yang demikian
terpaksalah aku, warden2, 2 guru, PPM dan penyelia asrama
pindahkan barang2 ke asrama puteri
kerja2 dilakukan pada waktu pagi dan malam
tambahan pula bulan puasa ni
lagilah letih gila
pulak tu kena buat kerja sampai pagi
gambar2 kat bawah ni PPM yang snap kan
aku pun ada jugak ambik sendiri
biasalah trademark aku...haha!!

Tengah alihkan almari kat bilik stor
kena pakai topeng..habuk banyak

Almari yang 'tersadai'...

Ruang tamu rumah aku yang dah kosong
tinggal baju kerja saja

Posing jap...ni waktu malam
penat gila..




No comments:

Post a Comment