Sunday, July 24, 2011

Servis Radiator....


Salam semua...

Ni aku nak cerita pasal radiator kereta aku yg kena servis
Bukannyer apa....aku tgk air dalam tangki tu dah kaler mcm air sungai
So, kena lah sevis radiator tu..

Kalo korang baca pasal pam keta aku yg pecah dulu
Mesti korang paham lah bab-bab radiator ni
Kali ni paip getah pulak yg pecah
Maka aku pun hantar lah kereta kat Padang Lalang

Kat situ tempat yg best kalo nak servis radiator kat Kuantan
Kos pn xmahal (bergantung pd tahap kecederaan radiator korang lah)
Korang tgk air kt mesin kotak tu...
warna dier mcm teh tarik je
maknanyer banyak karat la..
kena bubuh ubat lagi




Rawatan guna air khas....

Boleh wat teh tarik siap ader buih lagi



2 comments:

  1. Thanks for sharing about the information of Stelrad radiators...

    ReplyDelete
  2. sy ada jual anti karat untuk radiator... rm20 sebotol... boleh chek di blog sy http://hijau2u.blogspot.com tq..

    ReplyDelete