Thursday, June 4, 2009

SMPKV di Pahang


Salam semua..
Tempoh hari aku dan isteri pergi ke rumah kakak ipar aku di Kg. Padang, Jln. Kuantan-Sg. Lembing. Dalam perjalanan itu, aku terpandang papan iklan ni, tapi buat tak tahu jer. Bila nak balik tu, aku perlahan kan kereta nak tengok apa yang tertera pada papan ni. Rupa-rupanya kat situ adalah tapak Sekolah Menengah Pendidikan Vokasional selepas SMPKV Indah Pura, Kulai Johor. Lokasinya dari sekolah aku dalam 10km jer. Tepi jalan besar yang sibuk dan berdekatan kawasan kampung. Dijangka siap pada tahun 2011.

5 comments:

  1. nanti boleh la g ngaja kat sek tu plak...hehe

    ReplyDelete
  2. TED tau dah thn lepas masa mesyuarat JPK ada di war war kan.. baguskan.

    ReplyDelete
  3. ape ek alasan nak ngaja kat situ??? mengikut suami??hahahah harap2 xde 'nenek' kat situ kan eym?? ekekekke

    ReplyDelete
  4. cpt2 la sambung blajar...dh DGA41 blh la nak ajar kt situ. aku sampai pencen jer kt skpk jer..haha!

    ReplyDelete
  5. mcm mana ye nk mohon kerja kerani kt sekolah tu?:)

    ReplyDelete